§ 1 UŻYTKOWNICY
1. Niniejszy system sprzedaży skierowany jest do wszystkich Klientów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Stronami transakcji są: KLIENT (użytkownik posiadający zdolność do czynności prawnych) i SPRZEDAJĄCY - Firma Handlowo-Produkcyjna Kajczuk Mirosław, 21-500 Biała Podlaska, ul. Witosa 4, NIP 537-157-56-83, REGON 061426059, której własnością jest sklep internetowywww.voile.pl.
3. Każda osoba może dowolnie przeglądać informacje zawarte w sklepie jako "Gość" bez konieczności rejestracji się w nim i dokonywania zakupów.
§ 2 REJESTRACJA
1. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest najpierw rejestracja czyli prawidłowe wypełnienie formularza z danymi osobowymi i adresowymi - zalogowanie się (podanie swojego konta i hasła).
2. Klient dokonujący zakupów zobligowany jest do wypełnienia wszystkich pól formularza oznaczonych jako obowiązkowe. Nie wypełnienie ich będzie uważane za odstąpienie od rejestracji i zakupu.
3. Sprzedający zaznacza, że zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakresie wprowadzonych danych, które wykorzystywane będą wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane osobom trzecim.
§ 3 OFERTA SKLEPU
1. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby oferta była rzetelna i aktualna.
2. Przed dokonaniem zakupu można zapoznać się z każdym produktem. Służą do tego opisy i zdjęcia umieszczone w kategoriach produktów i w karcie każdego produktu. Jeżeli opisy zawierają zbyt mało informacji lub Klient ma jakieś pytania dotyczące zakupów, prosimy zapytać w dziale Kontakt , telefonicznie lub w inny podany na stronie.
§ 4 REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Podstawą do zawarcia transakcji w naszym sklepie jest zamówienie. Moment złożenia zamówienia na stronie internetowej sklepu przez Klienta jest momentem zawarcia umowy pomiędzy sprzedającym a kupującym. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza akceptację regulaminu.
2. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok ze strony internetowej .
3. Zamówienia złożone w sobotę i niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy realizowane będą pierwszego dnia roboczego.
4. Zamówienia potwierdzane są pocztą elektroniczną .
5. W przypadku braku możliwości uzyskania potwierdzenia, złożone zamówienie zostanie anulowane. Nie dotyczy stałych klientów do których zwrócimy się o potwierdzenie zamówienia.
6. Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania adresu e-mail (lub numeru telefonu) pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
7. Sprzedający zastrzega sobie także prawo do odmowy realizacji zamówienia w szczególnym przypadku, np. gdy na stronie w opisie wkradł się błąd ilościowy i cenowy.
8. Zamówienia będą realizowane według kolejności zgłoszeń.
9. Łączny czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 20 dni licząc od daty wpłynięcia pieniędzy na Nasze konto ( tymczsowo ze względu na urlop trwający do dnia 20 kwietnia 2022 roku), w zależności od czasu złożenia zamówienia na który składa się czas realizacji zamówienia przez sklep i czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską lub pocztę. Nie dotyczy to sytuacji sprowadzania wyrobu na indywidualne zamówienie gdzie czas dostawy uzgodniony będzie każdorazowo z Klientem. W przypadku towarów oznaczonych terminem "Dłuższy czas oczekiwania" podany wyżej terminy realizacji zamówienia mogą ulec wydłużeniu.
10. Jeżeli przesyłka nie dotrze do Klienta mimo przyjęcia zamówienia i potwierdzenia go, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy najpóźniej 24 godziny od spodziewanego terminu dostawy. Jednocześnie oświadczamy że nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za działanie przewoźnika np. Poczty Polskiej czy firm kurierskich, czyli między innymi za straty spowodowane późniejszym niż planowany czasem dostawy.
§ 5 WARUNKI PŁATNOŚCI
1.Jeżeli Kupujący wybiera formę płatności przelewem, powinien ją wykonać na numer konta firmowego, który zostanie wysłany na e-mail potwierdzający dokonanie zakupów. W formularzu wpłaty/polecenia przelewu, w polu "tytułem" należy podać nr zamówienia.
2. Jeżeli Sprzedający wybiera zapłatę za pomocą kanału płatności, powinien uregulować należność płacąc kartą kredytową lub przejść bezpośrednio do podanego banku i dokonać przelewu.
3. Wysyłka za pobraniem (Klient płaci za towar przy odbiorze przesyłki).
4. Faktura wystawiana jest do każdego zamówienia.
§ 6 SPOSÓB DOSTAWY
1. Sprzedający dostarcza zamówione produkty paczką pocztową priorytetową na terenie całego kraju za pośrednictwem Poczty Polskiej, chyba że klient zanzaczy, iż woli przesyłką kurierską. W przypadku gdy produkty mają być wysłane za granicę Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedającym celem wyliczenia kosztów wysyłki.
2. Klient, który dokona zamówienia z płatnością "za pobraniem" a nie odbierze przesyłki, w celu ponownego dokonania zamówienia będzie musiał w pierwszej kolejności pokryć koszty dostawy i zwrotu poprzedniego zamówienia. Do tego czasu jego konto zostanie wyłączone.
§ 7 CENY I KOSZTY
1. Wszystkie ceny towarów, które znajdują się w ofercie sklepu, wyrażone są w PLN i są cenami brutto.
2. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania oferty ze sklepu poszczególnych pozycji oraz zmiany cen bez podania przyczyn.
3. Ceną wiążącą jest cena uzyskana podczas sprzedaży.
4. Cena towaru nie uwzględnia kosztów dostawy zamówienia i pobrania, które pokrywa Klient.
5. Koszt dostarczenia i pobrania przesyłki na terenie kraju określony jest w cenniku kosztów przesyłek.
6. Istnieje możliwość wysyłki zakupionych produktów za granicę. Koszty przesyłki zagranicznej będą ustalane oddzielnie w zależności od miejsca przeznaczenia, wielkości i wagi paczki. Wszelke ustalenia w tej sprawie dokonujemy drogą mailową lub telefokoniczine - szczegóły w dziale kontakt.
§ 8 GWARANCJA SATYSFAKCJI, ZWROTY
1. Z zakupionego towaru Klient może zrezygnować bez podania przyczyny lub wymienić na inny na własny koszt w ciągu 10 dni od daty dostarczenia go przez firmę przewozową lub dostarczenia awiza. Jeżeli klient odbierze ją od spedytora po np 10 dniach to okres na reklamację jest równy 0 dni.
2. Zwracany towar nie może być uszkodzony, otwarty (jeżeli posiada oryginalne opakowanie), używany lub niekompletny.
3. Sprzedający gwarantuje zwrot pieniędzy w wysokości ceny towaru (zwrotowi nie podlegają koszty przesyłki a towar należy dostarczyć na swój koszt i na własne ryzyko).
4. Sprzedający przekazuje pieniądze na wskazane przez Klienta konto bankowe lub wysyła przekazem pocztowym na podany w zamówieniu adres w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania przesyłi zwrotnej. Koszty opakowania i wysyłki zwrotnej, ponosi Klient.
5.Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to umowy ,w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
6. Sprzedający nie przyjmuje paczek płatnych za pobraniem pocztowym.
§ 9 REKLAMACJE
1. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby zamówione towary dotarły do Klienta w idealnym stanie.
2. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności doręczyciela i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktu powstałych w czasie transportu, sporządzić protokół podpisany przez Klienta i doręczyciela. Tylko w tym przypadku uznajemy reklamacje z tytułu wad powstałych w czasie transportu. Jeżeli jednak stanie się inaczej stroną sporu staje się firma przewozowa dla Klienta a nie dostawca.
3. Jeżeli Klient stwierdzi inne wady w produkcie, prosimy o odesłanie go do Sprzedającego zwykłą przesyłką pocztową z opisem wady. Koszty przesyłki poniesione przez Klienta zostaną zwrócone na wskazane przez Klienta konto bankowe lub wysyłane przekazem pocztowym na podany w zamówieniu adres, po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
4. Po przyjęciu reklamacji, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe, Klientowi zwrócona zostaną pieniądze wraz z kosztami przesyłki biorąc pod uwagę aktualną cenę produktu (ale nie jeżeli zakupiony został w promocji).
§ 10 BEZPIECZEŃSTWO
1. Przy realizacji zamówień stosujemy bezpieczny protokół SSL, który istotnie zwiększa ochronę transmisji danych w sieci Internet.
2. Cała poczta wchodząca i wychodząca jest skanowana, a zawirusowane przesyłki są usuwane.
3. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku "O ochronie danych osobowych" Klienci sklepu mają m.in. prawo do wglądu w swoje dane, poprawiania swoich danych oraz żądania usunięcia danych z bazy.
4 Sprzedający przy wykonywaniu transakcji stosuje w szczególności przepisy Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz.U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.).
5. Sprzedający zobowiązuje się do zachowania tajemnicy w zakresie danych wprowadzonych w ankiecie rejestracyjnej. Dane te wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są udostępniane osobom trzecim.
6. Szczegółowe zasady przyjęte przez Sprzedającego w zakresie ochrony prywatności Klientów znajdują się w dokumencie "Ochrona prywatności".
§ 11 OCHRONA PRYWATNOŚCI
1. Sprzedający szanuje dane osobowe swoich użytkowników, którzy bezpłatnie zarejestrowali się w serwisie. Polityka prywatności, która znajduje się poniżej, zawiera noty o prawach autorskich, regulamin korzystania z forum, oraz zastrzeżenia prawne, a także wyjaśnienie problemu danych osobowych.
2.Zastrzeżenia prawne i odpowiedzialność : dostęp do wiedzy, czyli materiały, publikacje, wszelkie treści oraz zapisanie się na listę subskrybentów są bezpłatne, a ich autorzy i Voile.pl nie odpowiadają za ewentualne szkody zaistniałe w wyniku ich używania. Voile.pl zastrzega sobie prawo do wysłania emaili reklamowych na podane w rejestracjach adresy użytkowników. Voile.pl zastrzega sobie także prawo do blokowania użytkowników, którzy złamali regulamin korzystania z serwisu lub forum.
3.Gromadzenie danych osobowych :serwis Voile.pl posiada bazę informacji o swoich użytkownikach. Ich podanie jest dobrowolne i potrzebne do procesów rejestracyjnych w korzystaniu z serwisu. Z reguły są to imiona i nazwiska użytkowniku i wymagany aktualny adres email. Serwis Voile.pl daje możliwość modyfikacji czy całkowitego usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.
4.Zakres udostępniania informacji o użytkowniku: Voile.pl nie udostępnia danych osobowych i adresów email swoich użytkowników żadnym podmiotom gospodarczym czy firmom w celu osiągania korzyści materialnych czy też dalszego przetwarzania. Dane są odpowiednio zabezpieczone i zaszyfrowane i dostępne tylko naszej firmie. W przypadku, gdy użytkownik przy rejestracji zaznaczy opcję pozwalającą na udostępnianie informacji o sobie - dane nie będą chronione, a udostępnione publicznie; np. na forum, w komentarzach.
6.Cookies i IP : ze względów technicznych, znacznie poprawiających sprawność korzystania z naszego serwisu, korzystamy z plików cookies zapisywanych na komputerze użytkowników oraz zbieramy informacje o adresie IP. Nie udostępnienie ich, bądź skasowanie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu z naszego serwisu, za co Voile.pl nie odpowiada.
§ 12 WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
1. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za sposób, w jaki Klienci korzystają ze sklepu ani za jakiekolwiek wynikłe z tego skutki, a w szczególności za szkody poniesione przez Klienta na skutek posłużenia się przez osoby trzecie jego identyfikatorem lub hasłem, wadliwe działanie sieci telekomunikacyjnej, nieprawidłowe działanie lub brak działania oprogramowania, niepoprawne przetworzenie danych przez systemy komputerowe.
2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie hasła lub jakichkolwiek innych informacji identyfikujących Klienta względem Sprzedającego, włącznie z treścią wiadomości przekazywanych przez Klienta lub przez niego odbieranych, osobom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa.
3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do czasowego uniemożliwienia dostępu do sklepu z powodów techniczno-organizacyjnych lub do całkowitego zaprzestania działalności, bez odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikłe z tego tytułu.
§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Korzystanie ze sklepu www.voile.pl jest jednoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.
2. Jeżeli strony sklepu funkcjonują niepoprawnie, występują błędy, martwe linki oraz inne nieprawidłowości w działaniu, uprzejmie prosimy zgłosić nam ten fakt
3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się właściwe przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, w szczególności, ustawy o ochronie praw konsumentów i ustawy o ochronie danych osobowych.
4. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją transakcji w sklepie internetowym, strony rozstrzygać będą w drodze porozumienia stron. W przypadku braku porozumienia rozstrzygnięcie sporu zostanie oddane sądowi właściwemu dla siedziby Sprzedającego.
5. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany wchodzą w życie po opublikowaniu ich na niniejszej stronie internetowej, w zakresie, w jakim jest to dopuszczalne przez obowiązujące przepisy.
W przypadku jakichkolwiek niejasności bądź wątpliwości, prosimy o kontakt.